Tehnologije so dramatično spremenile način, kako živimo, komuniciramo in pridobivamo nova znanja. E-učenje ima fleksibilnost, ki si jo zaposleni želijo – dostop kjerkoli in kadarkoli.
Povpraševanje po e-učenju se je v zadnjih 16 letih povečalo za kar 900 odstotkov* in danes več kot dve tretjini ameriških podjetij svojim zaposlenim ponuja spletno izobraževanje, da bi tako spodbudilo njihov strokovni razvoj.**
Na e-izobraževanje v podjetjih vplivajo številni trendi
Mikro učenje
Učenje v kratkih sklopih, ki trajajo največ pet minut, je ena velikih prednosti e-učenja, saj omogoča maksimalno izrabo časa.
Milenijci
Generacija, ki bo leta 2025 predstavljala 75 odstotkov delovne sile, je navajena uporabe spletnih aplikacij, kar že zdaj nakazuje, da je interaktivno e-učenje zanje bolj zanimivo kot samo klasično učenje.
Igrifikacija
Močan koncept, kjer elemente iger (npr. točkovanje, prikaz napredka, virtualne nagrade …) prenesemo v druga, neigralna okolja. Igrifikacija ustvarja motivacijo, povečuje privlačnost vsebin ter lojalnost uporabnikov, še posebej milenijcev. Z igrifikacijo izobraževalnih vsebin lahko podjetje izboljša poslovne veščine zaposlenih za kar 40 odstotkov.
Mobilno izobraževanje
Omogoča trening izbranih veščin na katerikoli mobilni napravi. Ker povprečni uporabnik kar 200-krat na dan preveri svoj mobilni telefon, imajo poslovni izobraževalni programi v e-obliki hvaležno publiko. Jezikovni trening lahko tako brez dodatnega truda hitro postane del vsakdana zaposlenih in njihov spremljevalec.
* Analiza razvijalca online e-izobraževanj Learnosity.
** Tako ocenjuje ponudnik po meri pripravljenih e-izobraževanj Designing Digitally.
E-učenje v Linguli
Tudi v Sloveniji se vse več podjetij zanima za e-rešitve izobraževanj in jih že vključuje v redno usposabljanje svojih zaposlenih. Zato v Linguli ponujamo izpopolnjene e-rešitve na področju učenja jezikov z najsodobnejšimi e-vsebinami.